-
Opracowujemy i wdrożamy politykę bezpieczeństwa
-
Chronimy dane: tworzymy kopie zapasowe, wdrażamy i testujemy procedury kontroli backupów i ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub kradzieżą
-
Zabezpieczamy Państwa system informatyczny przed atakami z zewnątrz oraz przed zagrożeniami płynącymi z działania pracowników
-
Przeprowadzamy audyty legalności, by ochronić Państwa firmę przed ryzykiem płynącym z używania nielicencjonowanego oprogramowania
-
udostępniamy wygodne formy zgłaszania awarii: jeden punkt kontaktu, który pozwala nam zapewnić wysoki poziom usług gwarantowany umową SLA
-
Gwarantujemy krótkie czasy reakcji, by jak najbardziej ograniczyć przestoje w Państwa firmie
-
Sprawnie realizujemy zgłoszenia, dzięki czemu stacje robocze są zawsze gotowe do pracy
-
Zapewniamy stały monitoring systemu
-
Likwidujemy koszty HR: zatrudnienia, wynagrodzeń pozapłacowych, księgowych, świadczeń socjalnych
-
Redukujemy koszty związane z podnoszeniem kwalifikacji pracowników
-
Zapewniamy łatwe budżetowanie: stałe koszty obsługi na podstawie abonamentu miesięcznego
-
Optymalizujemy sprzęt, oprogramowanie i związane z nimi koszty zewnętrzne (łącza, licencje)
-
Zapewniamy sprzęt zastępczy bezpłatnie w ramach umowy
Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych, dzięki odpowiedniemu utrzymaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT.
- stały nadzór nad wydajnością systemów i sieci,
- monitoring ciągłości działania aplikacji i usług,
- projektowanie i wdrożenie rozwiązań podnoszących poziom bezpieczeństwa
- stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
- administracja i zdalne utrzymanie serwerów
- administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
- Archiwizację danych – audyt zasobów IT, wykorzystanie i uzupełnienie posiadanej infrastruktury, automatyzacja procesów, kontrola zdarzeń
- Usługi hostingowe – Rejestrację domen, utrzymanie stron www, konta pocztowe w serwisach zewnętrznych, konfiguracja i opieka serwisowa
- Obsługa systemów bazodanowych – konserwacja, budowa, modernizacja, naprawa oraz archiwizacja baz danych i serwerów w szerokim zakresie platform oprogramowania
- Serwis drukarek i kserokopiarek – kompleksowa obsługa urządzeń drukujących, serwis pogwarancyjny, materiały eksploatacyjne
- projektowanie, wdrażanie i utrzymanie sieci LAN/WAN
- dobór, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych
- nieprzerwany monitoring sieci pod kątem potencjalnych usterek
- planowanie rozbudowy i modernizacji sieci na podstawie statystyk ruchu sieciowego
- zapewnienie wysokiej dostępności (HA)
- diagnoza awarii sieci
- Konserwacja infrastruktury IT – konserwacja sprzętu i oprogramowania oraz struktury teleinformatycznej i okablowania
Zapewniamy również Outsourcing IT w szerokim zakresie.
- Outsourcing Specjalistów IT – wynajem dedykowanych specjalistów do realizacji projektów.
- Outsourcing hardware – wynajem sprzętu IT
- Usługi Szkoleniowe – szkolenia obecnych oraz przyszłych pracowników firmy w zakresie technologii IT
- Rekrutacja IT – pomoc w uzupełnianiu zasobów ludzkich w wydziałach IT wraz z zapewnieniem wdrożenia i pomocy technicznej w szerokim zakresie strukturalnym oraz programowym. Przygotowanie pracownika do objęcia stanowiska.
- Obsługa systemów ERP – instalacja i wdrożenia systemów ERP. Opieka przed i po wdrożeniowa. Pomoc w obsłudze, bieżący serwis, rozwiązania indywidualne, szkolenia dla użytkowników. Mamy bogate doświadczenie w obsłudze oprogramowania tworzonego przez producentów takich jak Comarch, InsERT, Sage, BPSC, ProkHARD i wielu innych.